دیدار نماینده پرحاشیه مجلس با خاتمی+جزئیات

دیدار نماینده پرحاشیه مجلس با خاتمی+جزئیات

خاتمی در دیدار با نماینده پرحاشیه مجلس به او گفته است تو مدرس زمان هستی و اگر ما 10 نفر مانند شما در مجلس داشتیم کشور را از این وضعیت نجات می‌دادیم.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، با گذشت 5سال از فتنه 88، در حالی که محمد خاتمی به عنوان یکی از سران فتنه 88 بوده و در به آشوب کشیدن کشور نقش به سزایی داشت، اکنون برخی تلاش می‌کنند تا خاتمی  را به عرصه سیاست بازگردانند و برای او یک جایگاه اجتماعی مهیا کنند.

در این میان عده ای از مسئولین کشور که در جریان فتنه 88 نیز با آشوب های داخلی همراه و همچنین موافق جریان فتنه و سران آن بودند با دیدار های خود با خاتمی سعی در القای رهبری دوباره وی بر اصلاحات دارند.

اگرچه اصلاح‌طلبان به خاطر چند دستگی ها و اختلافات درونی هنوز نتوانسته اند به یک رهبر واحد برسند و همچنان بحث های زیادی در خصوص رهبر اصلاح‌طلبان در کشور وجود دارد اما در راستای این اقدامات یکی از نمایندگان جنجالی و  پرحاشیه مجلس نیز به دیدار خاتمی رفته است.

در این دیدار خاتمی از این نماینده بسیار تعریف و تمجید کرده است.

خاتمی در جای دیگر هم به این نماینده گفته است تو مدرس زمان هستی و اگر ما 10 نفر مانند شما در مجلس داشتیم کشور را از این وضعیت نجات می‌دادیم.

خاتمی در پایان ضمن اعلام پشتیبانی خود از نامبرده به او گفته است که در دوره بعدی انتخابات مجلس، حتما وی رأی اول مجلس را خواهد آورد.

  • دوشنبه ۲۲ دی ۹۳
Designed By Erfan Powered by Bayan