پاسخ صدا و سیما به انتقاد سخنگوی دولت

پاسخ صدا و سیما به انتقاد سخنگوی دولت

مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما در پاسخ به انتقاد سخنگوی دولت از رسانه‌ ملی، حضور اعضای دولت یازدهم در برنامه‌های صداوسیما را چشمگیر و بیش‌تر از دولت‌های قبل دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایسنا، سید تقی سهرابی با اظهار تعجب از سخنانی که این روزها برخی مقامات در خصوص کم‌ توجهی سازمان صداوسیما به عملکرد دولت بیان می‌کنند، تصریح کرد: بر اساس آمار و مستندات موجود از آغاز فعالیت دولت یازدهم تاکنون بخش عمده‌ای از برنامه‌های صداوسیما در شبکه‌های مختلف ملی، استانی و حتی بین‌المللی به اهداف، برنامه‌ها، اقدامات و عملکرد دولت یازدهم اختصاص داشته و دارد.

وی همچنین آمار حضور مسئولان دولت یازدهم در برنامه‌های رسانه‌ ملی را خیره‌کننده توصیف کرد و گفت: در یک جمع‌بندی اولیه، فقط در دوره زمانی اول مرداد 1392 تا اول خرداد 1393، مسئولان قوه‌ مجریه 200هزار و 989 دقیقه تنها از ظرفیت مراکز استان‌های صداوسیما برای بیان عملکرد خود استفاده کرده‌اند. همچنین در همین مقطع آنتن رادیو به مدت 7 هزار و 542 دقیقه در اختیار مدیران دولت یازدهم بوده است. از سوی دیگر، 75 برنامه گفتگومحور در بخش گفتگوی ویژه خبری شبکه 2سیما تمام و کمال در اختیار اعضای دولت بوده است و در مجموع طی مدت یادشده بیش از 4 هزار ساعت از وقت صداوسیما به عملکرد دولت اختصاص داشته است.

سهرابی سپس یادآور شد: اگر حضور مستمر مسئولان دولتی در برنامه‌های صداوسیما در 7 ماه پس از خرداد تا پایان آذر 1393 را به این آمار اضافه کنیم، می‌توان آمار حدود 6000 ساعت حضور را برای مسئولان دولتی بیان کرد که بسیار قابل توجه و تأمل بوده و ادعای محکمی است بر اینکه صداوسیما در قرق مدیران دولتی بوده است.

مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: همین مقدار پوشش فعالیت‌های دولت بیش ازعرف رسانه است وانتظار بیش از این یک خواسته غیرملی و با اهداف سیاسی ارزیابی می‌شود.


محصول پیشنهادی(تصادفی)روی عکس کلیک کنید

آموزش سریع لاغر شدن

 

  • جمعه ۱۲ دی ۹۳
Designed By Erfan Powered by Bayan