آقازاده ای که کلی پیگیری کرد که ایران تحریم شود

آقازاده ای که کلی پیگیری کرد که ایران تحریم شود

نسل سوم تحریم ها اصلی ترین بلای فتنه ۸۸ بود/ آقازاده ای که کلی پیگیری کرد که ایران تحریم شود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از این آقازاده ها که اخیرا خیلی زبان درآوردند و اخیرا پدرشون هم خیلی میدان داری می کند، در هتل ها نشست و کلی پیگیری کرد که ایران را تحریم کنید، حکومت ایران و رهبری دارد تسلیم می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری ندای پیشوا مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در مراسمی که به مناسبت نهم دی ماه در مسجد حضرت امام خمینی (ره) پیشوا برگزار شد، در میان جمع مردم بصیر و ولایتمدار شهرستان پیشوا با بیان این که در فتنه سال ۸۸ ظلم بزرگی بر این مردم شد اظهار داشت: برخی افراد خیلی اصرار دارند فتنه را به دعوای بین دو نفرتعمیم دهند. آیا فتنه سال ۸۸ و غبار آلود شدن فضا فقط دعوای دو نفر بود و فقط اعتراض یک کاندیدا به نتایج انتخابات و شائبه ای که برای تقلب وجود داشت، بود.

 

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دلیل یکی از سران فتنه سال ۸۸ را برای مخدوش بودن و ابطال انتخابات توزیع سیب زمینی توسط رئیس جمهور وقت در مناطق محروم و واریز سود سهام عدالت به حساب مردم چهار ماه قبل از انتخابات عنوان کرد و افزود: گفتیم پس می گویید تقلب نشده است. گفت این نوعی تقلب است . گفتیم پس همان موقع شرکت نمی کردی و اطلاعیه می دادی من به نشانه اعتراض به پرداخت سود سهام عدالت در انتخابات شرکت نمی کنم نه این که شرکت کنی و تا آخرین روز در انتخابات بمانی و وقتی رأی نیاوردی، دبه کنی.

 

بذرپاش ادامه داد: یک نفر دیگر که اتفاقا رآی وی از آرای باطله هم کمتر بود گفت یکسری صندوق ار خارج آورده اند که این صندوق ها رای های غیر احمدی نژاد را از بین می برد و رای های احمدی نژاد فقط باقی می ماند. گفتند برخی صندوق ها دو جداره است که دور آن را پر کردند  از رأی های احمدی نژاد و هرچی مردم رای  می اندازند خورده می شود و کاغذ ها از بین می رود.

 

وی افزود: این ها مشخص بود بهانه است و از ابتدا مشخص بود نه آدرس تقلبی است و نه اصلا امکان تقلب در این میزان وجود دارد.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چطور همان مجلس و همان دولت در سال ۸۸ یک انتخابات برگزار کرد و همان شورای نگهبان بر انتخابات نظارت کرد تقلب شد ولی همان دولت در سال ۹۲ انتخابات برگزار کرد و همان شورای نگهبان بر انتخابات نظارت کرد، انتخابات بر تراز ملت ایران شد. یعنی هر چیزی که نتیجه آن باب میل ما نباشد تقلب شده است و هر چیزی که باب میل ما باشد تقلب نشده است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دعوای سال ۸۸ دعوای ۲ نفر نیست. نظام جمهوری اسلامی ایران مدت هاست که از نفر عبور کرده است، اصلا منتظر کسی نمی ماند و خود را با کسی تنظیم نمی کند؛ انقلاب خود را فقط با انقلاب تنظیم می کند، اینقدر این سیل خروشان مردم به جلو حرکت می کند که کسی نمی تواند بایستد و هرکسی بایستد خودش غرق می شود.

 

بذرپاش با بیان این که اصلی ترین بلایی که  فتنه سال ۸۸ سر مردم آورد تحریم شدید آمریکا و کشورهای غربی علیه ایران بود، گفت: آدرس غلط به شما ندهند که قبلی برگشت گفت تحریم ها کاغذ پاره است ما تحریم شدیم، این حرف بی ربطی است.

 

وی افزود: ما سه نسل تحریم در کشورمان داشتیم، یعنی قبل از این تحریم ها دو نسل تحریم شده بودیم اما خیلی اثری نداشت. این تحریم های نسل سوم تحریم های شکننده ای بود که در حال حاضر تیم مذاکره کننده ما اگر موفق شود همه تحریم ها را  بردارد که چیزی شبیه محال است تازه شبیه سال ۸۸ می شویم.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سال ۸۷ تقریبا ایران را به عنوان قدرت هسته ای پذیرفته بودند و آن وقتی بود که غنی سازی ۵ درصد را اعلام کردیم و میله سوخت را نیز در راکتور جایگذاری کردیم و به مقیاس تولید صنعتی رسیدیم یعنی ایران را به عنوان یک کشور صنعتی در حوزه فناوری هسته ای پذیرفتند.

 

وی با اشاره به پیشنهاد انجماد دو طرفه اروپایی ها برای طرف ایرانی بیان داشت: طبق این پیشنهاد کشورهای غربی تحریم ها را متوقف کنند و جمهوری اسلامی ایران پیشرفت هسته ای را متوقف کند و ما هم قبول کردیم و رفتند برای جزئیات که در سال ۸۸  آن اتفاق بزرگی که برای کشور نباید می افتاد ،اتفاق افتاد و بلافاصله اوباما آمد پشت تلویزیون گفت حکومت ایران اصلا مشروعیت ندارد که من با آنها مذاکره کنم، دولت ایران مشروعیت ندارد و آدم کش است.

 

وی افزود: در گستاخ ترین اظهارنظر خود رسما گفتند تا مردم در خیابان ها هستند باید تحریم های اقتصادی وضع شود و فشار بر مردم تشدید شود تا مردم در خیابان ها بمانند و کار حکومت را یکسره کنند و نتانیاهو گفت که تکلیف حکومت ایران باید زودتر از هسته ای به سر بیاید.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  گفت: گویا یک طراحی برای کشور دیده شده بود و آدم های آن نیز خوب انتخاب شده بود. میرحسین موسوی آدم خوبی برای این صحنه بود چرا که در گذشته سابقه  ایستادن در مقابل امام و رهبری را داشت.

 

بذرپاش با اشاره به قطعنامه ۱۹۲۹ علیه جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: آمریکا، آلمان و فرانسه در نشست وین توافق کردند و یک بیانیه دادند که ایران کل مواد ۵ درصد را باید از کشور خارج کند و اگر لازم داشت ما خودمان می دهیم.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در همان اواخر سال ۸۸ در یک کار ابتکاری از سوی ایران بیانیه تهران بین جمهوری اسلامی ایران، برزیل و ترکیه امضا شد و قرار شد که ایران مواد خود را در ترکیه ذخیره کند و نیازش را از طریق ترکیه تأمین کند. بعد آمریکا بیانیه داد که این را هم قبول نداریم که دنیا متعجب شد چرا که این حرف همان حرفی است که آمریکایی ها می زنند.

 

وی افزود: قبل از سال ۸۸ ما را پذیرفته بودند و پیشنهاد انجماد دو طرفه آورده بودند و بعد از سال ۸۸ احساس کردند که ایران ضعیف شده است و پیشنهاد خروج مواد از کشور ایران را دادند.

 

این نماینده مجلس گفت: همزمان نماینده فتنه گران به کنگره آمریکا رفتند. محسن مخملباف که خود را هنرمند می داند در مصاحبه با واشنگتن پست خود را نماینده جنبش سبز ایران معرفی کرد و گفت ایران را تحریم کنید، حکومت ایران نسبت به خواسته های سبز تسلیم خواهد شد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس عنوان داشت: برخی از این آقازاده ها که اخیرا خیلی زبان درآوردند و اخیرا پدرشون هم خیلی میدان داری می کند در هتل ها نشست و کلی پیگیری کرد که ایران را تحریم کنید، حکومت ایران و رهبری دارد تسلیم می شود. اینقدر نامردی که تو حاضر باشی معیشت مردم را گروگان بگیری برای این که خواسته های خود را به مردم تحمیل کنی.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که اگر در جنگ کسی اطلاعات یک طرف را بفروشد سریع دادگاه نظامی تشکیل می دهند و اعدامش می کنند تصریح کرد: نظام جاسوسی که در سفارتخانه های غربی راه انداختند، بعد از تحریم نسل سوم کلی از یگان های سفارتی و فتنه گران اطلاعات مردم را فروختند.

 

وی افزود: برای همین تحریم های نسل سوم آنها جواب داد که فروش نفت ما را یک میلیون کاهش دهند یا جابه جایی پول را متوقف کنند این نامردی در صحنه سیاست را باید چه چیزی نامید. یکی برای به قدرت رسیدن معیشت مردم را به گروگان می گیرد و فشار می آورد که امیال خود را دنبال کند.

 

این نماینده مجلس با اشاره به کشته شدن ۳۰ نفر در خیابان های کشور در جریان فتنه گفت: خاصیت فتنه گران این است که هم موافق را می کشند و هم مخالف را؛ موافق را مثل ندا آقا سلطان می کشند برای این که با رویکرد کشته سازی مظلوم نمایی کنند و مخالفین را مثل غلامحسین کبیری با هدف ایجاد رعب و وحشت در دل مردم و حکومت می کشند. منافقین هم همین کار را می کردند. اینها از همان سیاق و نسل هستند.

 

بذرپاش گفت: تلویزیون الجزیره قطر هم از داعش حمایت می کند هم از فتنه گران آیا جز این است که منافع  یک جا را با هم تأمین می کند. بی بی سی فارسی، صدای آمریکا هم از داعش حمایت می کند هم از فتنه گران. امام راحل فرمود اگر دشمن از شما تعریف کرد در خودت شک کن این سخن امام (ره) شاخص به ما نشان داد.

 

وی افزود: بلایی که فتنه سر کشور آورد این شد که یک بیمار سرطانی داروی خود را با ده برابر قیمت از هلال احمر تأمین کند و این که ما نتوانستیم پول بیشتری به عنوان یارانه مستقیم به مردم بدهیم.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار نه غزه، نه لبنان فتنه گران تصریح کرد: اگر قرار بود به این شعار گوش کنیم و رهبری به این شعار تمکین می کرد که امروز داعشی ها کف خیابان های پیشوا داشتند آدم می کشتند و حرمین شرفین در کربلای معلی تا الان توسط داعشی ها با خاک یکسان شده بود.

 

نماینده تهران در مجلس با بیان این که ما هنوز به آمریکا بی اعتماد هستیم، آمریکایی ها که برای ضربه زدن به مردم پیشوا و همه ملت ایران در هیچ مقطع زمانی از هیچ روشی فرو گذار نکرده است تصریح کرد: ۶۰ سال از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲  گذشت تا آمریکا رسما اعتراف کرد که طراح کودتا بوده است و ۶۰ سال می گذرد که این ها  رسما اسناد خود را اعلام کنند که در سال ۱۳۸۸ ما بودیم.

 

وی افزود: شبکه های مختلفی که چهارماه مانده به انتخابات راه اندازی شد، چهار پنج شبکه با محوریت بی بی سی فارسی راه اندازی شد و فیس بوک و توییتر که برای تعمیر می خواستند برای مدتی تعطیل کنند گفتند برای انتخابات ایران فعلا تعمیر نشود، همین جوری اتفاق افتاد؟

 

عضو هیئت رئیسه خانه ملت با تأکید بر این که بی اعتمادی ما به امریکا مربوط به الان است اظهار داشت: بعد از توافق ژنو در یک مقطع ۴ میلیارد دلاز از اموال بنیاد علوی را بلوکه کردند و هیچ پاسخی ندادند و برای اولین بار در طول تاریخ تأسیس سازمان ملل، به سفیر معرفی شده از یک کشور ویزا نداند و هنوز به آقای ابوطالبی ویزا ندادند.

 

وی افزود: بعد از توافق نامه ژنو چهار بار ایران را تحریم کردند و رفتند با عربستان بستند و قیمت نفت را ۴۰، ۵۰ درصد کاهش دادند؛ یعنی اگر تمام مذاکرات به سرانجام برسد و یک میلیون فروش نفت ایران برگردد باز هم به خاطر کاهش قیمت هیچ اتفاقی در خصوص درآمدهای نفتی کشور نیفتاده است.

 

بذرپاش ادامه داد: ۱۶۲ شبکه فارسی زبان به خاطر زمین گیر کردن جوان های این کشور ساخته شده است که بخش زیادی از آن توسط سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و بخش از آن را سرویس اطلاعاتی آمرییکا وبخشی از را نیز سرویس اطلاعاتی انگلیس تامین می کند.

 

نماینده تهران در مجلس خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به فضل خداوند و مجاهدت های چون شما و رهبر معظم انقلاب، گلستان امنیت در مجمع الجزایر آدم کش های منطقه است و مثل خاری در گلوی آن ها مانده است.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس اذعان داشت: امنیت ایران با چهار تا عکس یادگاری با اوباما و جان کری بدست نیامده است و ما دارای احترام نشدیم که اگر عکس گرفتن با این خبیث های عالم احترام می آورد نتانیاهو تا الان محترم ترین آدم عالم بود.

 

وی بیان داشت: انتهای هنرنمایی فتنه گران و تربیت کادر آنها می شود اکبر گنجی، که در انگلستان وجود امام زمان (عج) را زیر سوال می برد و انتهای هنرنمایی جبهه نهم دی قاسم سلیمانی می شود که در منطقه حکمرانی می کند؛ انتهای هنرنمایی شما می شود احمدی روشن و احمدی مقدم، شهریاری و رضایی نژاد و انتهای هنرنمایی آنها این است که می گویند انرژی کیلویی چند و ما اصلا اشتباه کردیم.

 

بذرپاش با تأکید بر این که  اگر توسعه اقتصادی بخواهیم مسیر آن از ایجاد اقتدار است اظهارداشت: تولید اقتدار با حرف های شیک و قشنگ زدن لاجرم نیست. ما اگر مقتدر شدیم، ثروت ها به کشور می آید.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که با نسخه های مظفر الدین شاهی نمی شود کشور را اداره کرد تصریح کرد: کشور ضعیف شده ای که غربی ها از ما می خواهند که نه هسته ای باشیم، نه موشکی باشیم و نه صنایع خاص داشته باشیم آن نسخه است. بعضی ها متأسفانه در داخل برای آن تفکر کارسازی می کنند.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: اگر ما در سوریه و غزه نمی ایستادیم، بدون تردید الان در کف خیابان های تهران داشتیم می جنگیدیم.


محصول پیشنهادی(تصادفی)روی عکس کلیک کنید

تبلت wintouch


  • چهارشنبه ۱۰ دی ۹۳
Designed By Erfan Powered by Bayan