حمایت علنی از گروهک‌های ضدانقلاب و همکاری با "ب.ز" به بهانه فعالیت رسانه‌ای +عکس

حمایت علنی از گروهک‌های ضدانقلاب و همکاری با

اگرچه این روزنامه مدتها تعطیل یود، اما با تلاش و رایزنی های برخی همراهان و مرتبطان این رسانه در بخش های مختلف، مجددا مجوز انتشار پیدا کرد و در این مدت، تبلیغ انواع برندها و عادات غربی یکی از اقدامات روزانه آن است و در کنار آن، همراهی و هماهنگی با بازوهای مسئله دار اقتصادی – از جریان انحرافی گرفته تا بابک زنجانی- به صورت جدی توسط فرد پیگری می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، بسیاری از اهالی رسانه و مردم کشورمان به یاد دارند که پس از دستگیری مریم رجوی توسط پلیس فرانسه و آزادی این تروریست پس از فشارهای بسیار، یک روزنامه اقتصادی در داخل کشور، تصویر خوشحالی و جشن منافقین به خاطر آزادی سرکرده خود را در صفحه اول منتشر کرد و با اعتراض شدید مردم کشورمان و اقدام دستگاه قضایی، سردبیر این روزنامه احضار و بازداشت شد.

بازداشت "الف.ج" مدتها به طول انجامید و در این مدت، اطلاعات قابل توجهی از همکاری و هماهنگی های این روزنامه اقتصادی با سفارتخانه های خارجی به دست آمد، به گونه ای که این اسناد و اطلاعات، تا امروز نیز گواه و مستند برخی اقدامات نادرست و دخالت های سفارتخانه های خارجی در موضوعات مختلف داخلی کشورمان و حتی تلاش برای تغییر سبک زندگی مردم ایران است.

 

از سوی دیگر، جزییات تکان دهنده ای که در گزارش مسئولان وقت قضایی در خصوص اقدامات غیراخلاقی و شرم آور وی با برخی افراد علاقمند به فعالیت در عرصه رسانه نیز موضوعی بود که باعث شد تا این فرد، تا مدتها نتواند خود را در فضای رسانه ای و اقتصادی کشور آفتابی کند.

 

اگرچه این روزنامه مدتها تعطیل یود، اما با تلاش و رایزنی های برخی همراهان و مرتبطان این رسانه در بخش های مختلف، مجددا مجوز انتشار پیدا کرد و در این مدت، تبلیغ انواع برندها و عادات غربی یکی از اقدامات روزانه آن است و در کنار آن، همراهی و هماهنگی با بازوهای مسئله دار اقتصادی – از جریان انحرافی گرفته تا بابک زنجانی- به صورت جدی توسط این فرد پیگری می شود.

 

نکته جالب آن است که این فرد که روابط نزدیکش و عکسهای رفاقت نزدیک او با "ب.ز" همچنان در آرشیو فضای مجازی به چشم می خورد یکسال پس از دستگیری او همچنان در ساختمان اداری او در بلوار میرداماد تهران به سر می برد!

با فروکش کردن توجهات و حساسیت برخی دستگاههای اجرایی به موضوع فتنه، به نظر می رسد مجددا جولان این فرد و رسانه های رسمی و غیررسمی وابسته به وی در زمینه همکاری با سفارتخانه ها و ارائه و دریافت اطلاعات خاص با این افراد، آغاز شده و حتی کار به ارائه مشاوره به مجموعه های اقتصادی که برخی فعالیت آنها توسط نهادهای نظارتی در حال پیگیری است نیز توسعه پیدا کرده است.

 

با این اوصاف، به نظر می رسد در بهترین حالت، فردی که شهرت رسانه ای خود را مدیون موضوعاتی چون حمایت رسمی از منافقین و ارائه و دریافت اطلاعات از سفارتخانه های خارجی در کشور است، نباید اجازه رشد و جولان در بخش های مختلف اجرایی و مالی کشور را داشته باشد.


محصول پیشنهادی (تصادفی) روی عکس کلیک کنید

آموزش ماساژ درمانی

  • چهارشنبه ۱۰ دی ۹۳
Designed By Erfan Powered by Bayan