سروری: برخی اصلاح طلبان شهر تهران به دنبال استیضاح شهردار هستند/ اصلاح طلبان دست از حاشیه سازی بردارند

سروری: برخی اصلاح طلبان شهر تهران به دنبال استیضاح شهردار هستند/ اصلاح طلبان دست از حاشیه سازی بردارند

پرویز سروری عضو شورای شهر تهران دقایقی پیش از غرفه  شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در نمایشگاه مطبوعات بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید در پاسخ به سوالی در خصوص استیضاح شهردار تهران اظهار داشت: برخی از اصلاح طلبان شورا با من صحبت کردندت و گفتند که اگر شما همکاری کنید ما می توانیم چنین کاری را انجام دهیم. 

سروری افزود: به نظر من این رفتار غلط است. این صحبت هایی که مطرح می شود به دلیل برخی سو مدیریت های شهری است که البته ناشی از نگاه سیاسی است.

وی ادامه داد:...

من در برخی افراد اصلاح طلب شورا این نوع نگاه را می بینم. من سوال میکنم که آیا اگر نگاه شما سیاسی نیست محسن هاشمی فرد مناسب برای اداره شهر تهران است؟

این عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: به نظر من اگر از محسن هاشمی هم سوال کنیم توانمدی آققای قالیباف را بیشتر از خودش می داند.

سروری خاطرنشان کرد: این بحث ها مثل استیضاح حاشیه سازی است و این امکان هم در مقام عمل با وجود جو شورا وجود ندارد.


  • دوشنبه ۱۹ آبان ۹۳
Designed By Erfan Powered by Bayan