شرمن و شرمِ من..

  افسران - شرمن و شرمِ من...افسران - شرمن و شرمِ من...
وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا ، بامداد جمعه در مرکز مطالعات راهبردی و بین‌الملل، در مورد روند مذاکرات هسته‌ای با ایران،به سخنرانی پرداخت. وی در بخشی از سخنانش ، با بیان این ادعا که در صورت عدم رسیدن به توافق، «مسئولیت متوجه ایران» است، گفت: «ما به تهران توصیه می‌کنیم تا تصمیم صحیح را اتخاذ کند».
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا رسیدن به توافق به معنی برداشته شدن تمامی تحریم‌هاست، گفت: «ما در این مورد به صراحت اعلام کرده‌ایم که تحریم‌های مربوط به حقوق بشر و تروریسم پابرجا می‌ماند و بحث ما تنها در مورد تحریم‌های مرتبط با مسئله هسته‌ای است».

آری بعد از این همه تبلیغات و سر و صدا و هیاهو در مورد موفقیت ها!!!!ی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در دور جدیدمذاکرات و ترسیم افق های روشن!!!!!، نتیجه حقیقی تلخ مذاکرات ( با وجود هشدار واضح رهبری معظم در مورد عدم خوش بین بودن به این مذاکرات و ایضا عدم توجه مسولان به توصیه های حکیمانه ایشان) ،به وضوح ، رخ می نماید.اینک ایالات متحده با افتخار از وزارت خارجه خود سخن می گوید : این معاون وزیر خارجه ماست (وندی شرمن ) و ما نیز با سرشکستی خواهیم گفت : این است وزارت خارجه ما : (شرمِ من)...
براستی تا کی این ملت باید تاوان سیاست بازی و منفعت طلبی و سهم خواهی و(به خوش بینانه ترین حالت ، غفلت و ناآگاهی ) پدر خوانده های خود خوانده را پس دهد؟!

  • جمعه ۲ آبان ۹۳
Designed By Erfan Powered by Bayan