رهامی در گفت وگو با شبکه اطلاع رسانی دانا خبر داد:

برگزاری جلسات محفلی اصلاح طلبان در دفتر خاتمی/ کناره گیری "عارف" در همین جلسات مصوب شد

برگزاری جلسات محفلی اصلاح طلبان در دفتر خاتمی/ کناره گیری "عارف" در همین جلسات مصوب شد

یکی از فعالان سیاسی اصلاح طلب گفت: : برخی جلسات داخلی میان اصلاح طلبان به طور غیر رسمی برگزار می‌شود.

اصلاح طلبان با روی کارآمدن دولت روحانی بار دیگر جان تازه ای گرفتند و پس از 8 سال دوری از فضای سیاسی کشور، از بازگشت به این عرصه ذوق زده شدند و از همان روزهای ابتدایی کار خود با شعار فتح سنگر به سنگر، برنامه ریزی های خود را برای تصاحب کرسی های مجلس دهم آغاز کردند. از همین رو جلسات اصلاح طلبان هر چند به صورت پراکنده و جزیره ای، اما به طور منظم توسط تئوریسین های این جریان مدیریت و هدایت می شود.

در همین رابطه محسن رهامی، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص جلسات محفلی اصلاح طلبان اظهار کرد:...


در همین رابطه محسن رهامی، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص جلسات محفلی اصلاح طلبان اظهار کرد: برخی جلسات داخلی میان اصلاح طلبان به طور غیر رسمی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جلسات یکسری کارها مثل موضوع انتخابات 92 و کناره گیری عارف به نفع روحانی و مسائلی از این دست مطرح می‌شود.

رهامی تصریح کرد: این جلسات معمولا در دفتر خاتمی و یا سایر دوستان اصلاح طلب برگزار می‌شود و دلیل برگزاری ها نیز بحث هماهنگی و مدیریت کلان اصلاحات است.



  • شنبه ۱۰ آبان ۹۳
Designed By Erfan Powered by Bayan