کمربندهایتان را محکم ببندید چیزی تغییر نکرده است

جریان مذاکرات هسته‌ای می‌بایست روزی به پایان می‌رسید و سوای اینکه چه داده‌ایم و چه گرفته‌ایم و آیا قبول شود یا رد، مهم این است که پایان پذیرفته است و الان باید قدم‌ها را قدری فراتر از برجام و قطعنامه برداشت و فضای پسا‌مذاکرات را به دقت رصد و تحلیل کرد.

ما باید تمام تلاشمان را بنماییم تا به هر صورتی که ممکن است خط اصولی دفاع از مستضعفین را حفظ کنیم... ما برای احقاق حقوق فقرا در جوامع بشری تا آخرین قطره خون دفاع خواهیم کرد. جنگ ما جنگ عقیده است، و جغرافیا و مرز نمی‌شناسد و ما باید در جنگ اعتقادیمان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازیم.

ما می‌گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم.

مروز روز هدایت نسل‌های آینده است. کمربندهاتان را ببندید که هیچ چیز تغییر نکرده است...

امروز روزی است که تمام متفکرین و دغدغه‌مندان حوزه‌های مهم و تأثیرگذار نظام باید محفلی اتخاذ کرده و تمام منافذ و رخنه‌های دشمن را شناسایی کنند و این چنین نیست که برخی ‌بنمایانند که در روند انقلاب تغییری ایجاد شده است و پس از آن باید بعضی از اصول انقلاب را بی‌فروغ کرد، اینطور نیست و به فرموده رهبر معظم انقلاب باید خود را پس از این آماده مبارزه با استکبار کنیم و مفهوم و مصداق دشمن را بار دیگر بازخوانی و فضا و بستر حضور تفکر و اندیشه لیبرالی را نابود کنیم.

امریکا دو هدف اصلی را در فضای مذاکرات و پسامذاکرات دنبال می‌کند و این دو هدف تکمیل‌کننده هم‌یکی مقدمه رسیدن به دیگری است: ابتدا رسوخ و نفوذ در لایه‌های مهم و تأثیرگذار کشور است و ایجاد تغییر و اصلاحات سیاسی در ابعاد حاکمیت و پس از آن احیای قدرت و نفوذ سابق در کشورهای منطقه غرب آسیاست که امریکا و مستکبرین غربی به خوبی می‌دانند که باید قله‌ای چون ایران اسلامی را فتح کنند تا به این هدف نایل شوند. لذا نباید به دست خود اجازه چنین نقشه شومی که در پرتوی جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای قرار است پیاده شود را بدهیم و باید با تمام قدرت و بینش و فهم سیاسی، نخبگان و جامعه عمومی را از این خطر آگاه کرد.

منبع : فارس

  • چهارشنبه ۱۱ شهریور ۹۴
Designed By Erfan Powered by Bayan