اسیدی ترین و کلیدی ترین فتنه در انقلاب



افسران -  اسیدی ترین و کلیدی ترین فتنه در انقلاب












هر اصفهان و موج گسترده هجمه رسانه های غربی و وابستگان زنجیره ای آنها در داخل و نشان گرفتن انگشت اتهام به سمت بسیج و آمرین به معروف و نظر به اینکه تقریبا پاشنه آشیل همه خبرهایی از این دست، به نوعی سخنان_اخیر_رییس_جمهوری در شهر زنجان بوده و دشمنان از آن به عنوان مهر_تایید یاد میکنند؛ و از طرفی سکوت غیر قابل توجیه ایشان؛نسبت به این شایعات و عدم اعلام برائت از چنین تفسیری؛لا جرم باید موضوع را از دریچه ای دیگر نگاه کرد:

ادامه مطلب را از دست ندهید


آیا #سخنان رییس جمهوری #اعلام رسمی و آشکار #اسم_رمز دیگری بوده است؟؟؟
برای پاسخ بهتر به این سوال لازم است ابتدا به چند سوال دیگر پاسخ داده شود:
1) بر اساس #سوابق_کاملا_موجود ؛ کدام مورد از موارد #اسید_پاشی های صورت گرفته در کشور ؛ارتباط با آمرین به معروف داشته و یا مرتکبین آن با نهادهایی مانند #بسیج در ارتباط بوده اند!؟
**پاسخ واضح و روشن است.تقریبا علت و انگیزه اصلی قریب به اتفاق تمامی موارد در سالهای اخیر؛انتقام گیری شخصی؛باج گیری و شکست های عاطفی ناشی از #فرهنگ_مبتذل_غرب در ارتباطهای نا مشروع و #حرام با جنس مخالف بوده است.
#همان_فرهنگی که به موجب سیاست های لیبرالی #وزیر_فرهنگ_کابینه_اعتدال ؛روز به روز در حال گسترش بوده و از آنجا که #تنها راه کار برای جلوگیری و به کنترل در آوردن این #هجمه_فرهنگی نیز ؛ #تقویت و گسترش #فریضه_واجب امر به معروف میباشد؛*** #لذا_سخنان و #سکوت_ملعبه_بر_انگیز ایشان در قبال تحرکات #دشمن را #حتی نمی توان در راستای #تقبیه_و_نفی_اسید_پاشی صورت گرفته معنا کرد؛چه رسد به #محکوم نمودن آن!!!
2) آیا در سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، تا کنون سابق ای از اقدام به #اسید_پاشی_از_قبل_برنامه_ریزی شده و هدفمند و مرتبط با اصول اعتقادی وجود داشته است؟ اگر #پاسخ مثبت است؛ #مرتکبین_این_عمل_پلید چه کسانی بوده اند و مورد #تایید کدام یک از #رجال_سیاسی سالهای اخیر #قرار_گرفته_اند؟؟؟
*** به گواه #مرکز_اسناد_انقلاب_اسلامی ؛ سازمان مجاهدین خلق ( #منافقین ) و یا همان #دوستان_خداجوی_میر_حسین_موسوی_و_سید_محد_خاتمی ؛تنها گروهی بوده اند که به شکل گسترده و سازمان یافته و برای دسترسی به #اهداف_سیاسی_عقیدتی خود ؛مرتکب چنین رفتاری شده اند:

.....آنها در30 خرداد 60 در میدان انقلاب، ترمینال و چند جای شلوغ شهر درگیر شدند، #اسید و مواد آتش‌زا و #گوگردی به سر و #صورت مردم ریختند، نمک به چشمها پاشیدند، با تیغ موکت بری تعدادی را زخمی کردند.

از آن پس تصمیم گرفتیم تعدادی را که از قبل شناسایی کرده بودیم دستگیر کنیم. آنها را بازداشت ، محاکمه و زندانی می‌کردیم. نظام تصمیم به برخورد با آنها گرفته بود.".....irdc.ir/fa/content/6 
این تنها بخشی #کوچک از جنایات وحشیانه صورت گرفته این به #اصطلاح_خدا_جویان_مورد_تایید_فتنه_گران بوده است***همان هایی که #بلافاصله در حوادث پس از #انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 و بعد از #اعلام_رسمی_اسم_رمز از سوی اهالی #فتنه ؛در اقدامی سازمان یافته و هماهنگ وارد معرکه شده و بار دیگر خون های بیشماری از زنان و مردان این دیار را بر زمین ریخته و علاوه بر #اقدام_به_اسید_پاشی و فجایع بی شمار دیگر؛این بار در جهت تامین اهداف و #اغراض_دشمن #اقدام به ترور دانشمندان #هسته_ای کشور هم نمودند.
****همان دانشمندانی که این روز ها عده ای #بزدلانه ؛نتیجه #سالها_مجاهدت_علمیشان را برای تحکیم پایه های قدرت خود؛به قربانگاه اتاق های سیاسی #کد_خدایییان برده و محبتشان را #گدایی میکنند.

بدون تردید #فردی که در کارنامه سیاسی خود،علاوه بر حضور مداوم در قوه مقنننه؛ تجربه چندین ساله حضور در دبیر خانه شورای عالی امنیت ملی و دیگر مراکز تصمیم گیری های نظام را داشته؛نمی تواند از این اطلاعات و اخبار بی اطلاع باشد و #نا_گزیر باید سخنان وی، در اجتماع مردم عزیز و شهید پرور شهر زنجان را با توجه به اقدام هم زمان ایشان برای #تحریف_واقعه_عاشورا ؛حاوی #پیامی_خاص _و _برای_مخاطبی_خاص دانست.
*****تمامی شواهد و قرائن موجود چه در فضای #حقیقی و چه در فضای #مجازی ،خبر از تدارک #دشمن برای شروع #فتنه_ای جدید می دهد و بی تفاوتی و سکوت توام با رضایت و هدایت جناب #پریزیدنت نیز حکایت از این دارد که ظاهرا این بار #اسم_رمز_فتنه در #زنجان اعلام گردیده است.
#######################
#شباهت_تحریف_عاشورا با فرهنگ #سازش_و_مذاکره ؛تنها یک چیز را در افکار عمومی تداعی میکند:
#خدا_جوی توصیف کردن #منافقین .
اما باید به #شیخ یاد آور شد که:
#کلیدت_لنگ میزند؛این انقلاب با #تدابیر_رهبری نسبت به هر #فتنه_ای واکسینه شده و تنها به یک #اشارت_انگشت ایشان این بار جای #فتنه_گران قدیم و اخیر؛ با هر پست و مقامی که باشند؛ نه #حصر ؛بلکه بر چوبه #دار خواهد بود.
  • جمعه ۲ آبان ۹۳
Designed By Erfan Powered by Bayan