تبلیغات گسترده برای وزیر پیشنهادی علوم/ماجرای ارسال پیامک های جهت دار از سامانه500265

تبلیغات گسترده برای وزیر پیشنهادی علوم/ماجرای ارسال پیامک های جهت دار از سامانه 5000265

فخرالدین دانش آشتیانی در شرایطی به عنوان پنجمین گزینه پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی معرفی شده که پیش از این میلی منفرد، توفیقی، فرجی دانا و نیلی احمدآبادی به عنوان گزینه های این وزارتخانه بی رحم معرفی شده بودند که در بین آنها تنها...

فرجی دانا برای مدت زمانی کمتر از یکسال مسئولیت هدایت این وزارتخانه را برعهده داشت و سایر گزینه ها هر بار برای کسب رای اعتماد به مجلس رفتند، با عدم رای اعتماد نمایندگان روبرو شدند.

 

حالا دانش آشتیانی در شرایطی به عنوان گزینه پنجم به مجلس معرفی شده که جو عمومی مجلس حاکی از آن است که این گزینه جدید نیز رای نخواهد آورد. البته مخالفت نمایندگان با گزینه پیشنهادی دولت به سبب فعالیت هایی است که دانش آشتیانی در جریان فتنه سال 88 و ابهاماتی که در دوران معاونت وی در همین وزارتخانه به وجود آمده بود.

 

در این بین اما شنیده می شود دولتی ها بر خلاف گزینه قبلی که هیچ تلاشی برای جلب رای اعتماد نمایندگان مجلس نشد، این بار به شدت در تلاش هستند تا مجلس رای مساعد خود را به دانش آشتیانی بدهد. در همین خصوص شنیده می شود سناریویی جدید از سوی جریان فتنه با هدف جلب رای اعتماد نمایندگان مجلس طراحی شده است.

 

در این باره از راهروهای مجلس خبر می رسد این روزها پیامک های جهت داری از طریق سامانه 5000265 برای نمایندگان مجلس ارسال می شود که محتوای آن، مصاحبه سازی و نشراکاذیب از زبان نمایندگان است. به طوری که در متن این پیامک ها اینگونه القا می شود که نمایندگان مجلس در گفتگوهای خود به حمایت از دانش آشتیانی پرداخته و از وی حمایت کرده اند.

 

دانش آشتیانی صبح روز سه شنبه به مجلس شورای اسلامی می رود و برنامه ها و دفاعیات خود را مطرح می کند. بنابراین باید منتظر ماند و دید که این گزینه پیشنهادی دولت می تواند از مسلخ مجلس عبور کند یا اینکه کار به گزینه بعدی می رسد.

  • دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳
Designed By Erfan Powered by Bayan